субота, 21 травня 2016 р.

Даруєм подарунки гарно - коробочка...

Привіт - привіт! Давненько ви мене тут не бачили, та нарешті ось вона Я. Сподіваюсь моя весняно-авітамінозна депресія закінчилась, і більше так на довго не щезатиму. А сьогодні покажу вам коробочку для подарунка, яку робила з нуля. Розміри - 11х11 см і 2,5 см висота, розмір шухлядки 10х10 см і 2 см висота.  Для декорування використала текстурну пасту рожеву ( через трафарет від ФД), трохи приглушила її білим акрилом, вирубні салфетки та листочки, шматочок мережива, чіпик від скрапочки та квіти..Втримати на коробочці мікро-бісер і декотопінг мені допоміг медіум "Прозорий глянець". А тепер трошки деталей...











Хочу долучитись до таких завдань:
Мій рядочок : текстурна паста - чіпорд - бісер (у мене мікробісер) - фарба (білий акрил)






"Даруємо красиво" від Мухи творчості








12 коментарів:

  1. Какие приятные нежные цвета)

    Сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити
  2. Бачу , що ти вийшла із зони комфорту,і замінила фіолетовий на рожевий - це вже подвиг :). Дякуємо від Art Club UA

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох і важко було, ручки так і тягнулись до фіолетових папірчиків...

      Видалити
  3. Розовое зефирное облачко! Спасибо, что вдохновляетесь с АртКлубом ♥

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая коробочка! Мне даже кажется не зефирка, а карамелька))) Спасибо от Арт Клуба!

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасный романтичный монохром, очень приятная работа!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова коробочка! Гарна кольорова гама!
    Наступного разу зверніть, будь-ласка, увагу на обов'язкову присутність штампів!
    Дякую від Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! я видно поміж рядків читала що не побачила цієї умови , поки ви не підказали. Постараюсь бути уважніша.

      Видалити
    2. Також долучаю привіт від Скрапнутих та Арт Клубу :)

      Видалити
  7. Дуже красива коробочка, яка сама стане чудовим подарунком! Дякуємо за участь у завданні блогів Cherrylana designs та Арт Клуб UA

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесная коробочка получилась!

    ВідповістиВидалити