неділю, 27 грудня 2015 р.

Солодке...

 Клуб "Бумажное вдохновение"  приготував чудову квіткову цукерку - 4 набори  квітів Prima.
 Я зазвичай мало користуюсь купованими квітами, роблю їх сама, але Прімовські квіти  - це щось дуже класне. Тому не можу не спробувати удачу.

А тепер про правила участі:

 1. Быть или стать постоянным читателем нашего блога.
2. Разместить отдельным постом информацию о конфетке в полном объеме с активной ссылкой! Отнеситесь, пожалуйста, к этому пункту серьезно, т.к. он будет тщательно проверяться.
3. Добавить в линки ссылочку на ваш пост с размещенной в нем информацией.
4. Заглянуть к нам 14 января  и узнать результаты! 



                        Просто неймовірна цукерка від Лєни Моргун та її магазину "Хом'як"
                Подаруночком буде сертифікат на покупку у магазині Лєни на суму-у-у-у 150$.
                                                  А у "Хом'яку" стільки скрапового добра....
Оскільки я ще не дуже бувалий скрапер то мені хочеться всього і побільше, як хомяку, Але в першу чергу я б звертала увагу на ножі.
Крім того  всі учасник цукерки отримають доступ до спеціального МК від Лєни


Ще один Подарунок -сюрприз приготувала для щасливчика Наталія Степанова.
Люблю і подарунки і сюрпризи . Запишусь.


                                                 Нехай удача буде прихильна до мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар